Gyakori kérdések nagykereskedelmi partnereinknek

 

 

Hogyan tudok rendelést leadni?

Miután kiválasztotta a kívánt termékeket, a kosárra kattintva megrendelés előtt átnézheti a tételeket, azokat még módosíthatja vagy törölheti a kosárból. A “Megrendelés” gombra kattintva kiválaszthatja a szállítási módot (a fizetési mód kizárólag előre utalás lehet), majd továbblépve az adatai ellenőrzésével és az ÁSZF elfogadásával véglegesítheti megrendelését.

Hogyan tudok értesülni az aktuális árakról / kedvezményekről ?

Regisztrációt követően az aktuális kedvezményeink mindig a belépést követően láthatóak.

Van személyes átvételi lehetőség?

Igen, megrendelését személyesen is át tudja venni a telephelyünkön.
Cím: 1033 Budapest, Szentendrei út 95.
Nyitvatartási idő: Hétfő-Péntek 8-16 óra között
Amint rendelése átvehető, e-mailben értesítjük.

Mikor kapom meg a megrendelésemet?

A futárszolgálat e-mailben értesítést küld az Ön részére, amint a termékeket átadtuk a részükre. A kiszállítás napján egy e-mail és egy SMS üzenetet fog kapni a futárszolgálattól, mely tartalmazza a futár telefonszámát és egy időintervallumot, amikor érkezhet.

Van lehetőség a megrendelés átvételi módjának módosítására?

Amennyiben személyes átvételt jelölt meg és szállításra szeretné módosítani, akkor természetesen igen. Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a nagykereskedelmi ügyintézőnkkel, akivel egyeztethet a szállítási költség értékéről.

Külföldre is ki tudjátok szállítani a megrendelésemet?

Külföldi megrendelés esetén cégünk sajnos nem tudja biztosítani a kiszállítást. Ebben az esetben javasoljuk a személyes átvételt cégünk telephelyén, Budapesten.

Milyen lehetőségeim vannak a fizetésre?

Új viszonteladói partnereink kizárólag előre utalással fizethetnek. A leadott megrendelés ellenértékének a pénzügyi teljesítésére 3 munkanapig van lehetőség, ezt követően a rendszer törli a rendelést.

Van ajánlott kisker ár, ha igen hol találom?

Igen, minden esetben van. Ezt az oldalunkra való belépést követően az adott termék eredeti (áthúzott) ára mutatja.

Ha sérülten érkezett a megrendelt áru, mi a teendőm?

Mindenképpen készítsen fotókat a sérült termékről/csomagolásról és vegye fel a kapcsolatot a nagykereskedelmi ügyintézőnkkel e-mail formájában.

Nem a rendelt tételek voltak a megrendelésben, mi a teendőm?

Elnézését kérjük a kellemetlenség miatt, kérjük lépjen kapcsolatba nagykereskedelmi ügyintézőnkkel, hogy mihamarabb segíteni tudjunk.

Nem vagyok viszonteladó, de nagyobb mennyiséget szeretnék vásárolni, kaphatok kedvezényt?

Minden speciális mennyiségi és egyedi áras megrendelést, illetve vásárlási szándékot a cégvezetés bírál el, ezért ilyen igény esetén a hello@pelenka.hu e-mail címre kérjük írja meg a választott terméke(ke)t.

Kihez fordulhatok, ha további kérdéseim vannak a megrendeléssel kapcsolatban? 

Kérem vegye fel a kapcsolatot a nagykereskedelmi ügyintézőnkkel a dobo.marton@webshopglobal.hu email címen keresztül.