Ügyfélszolgálat

Gyorsabb ügyintézés, kevesebb stressz – Bemutatjuk Pannit, Chatbot asszisztensünket!

A Pelenka.hu ügyfélszolgálata megújult!
A sok visszajelzés és nemzetközi tapasztalatok alapján bevezettük Pelenka.hu Botot, aki Messengerben azonnal segít neked a leggyakoribb ügyekben – akár egy altatás közben, mobilról is pár kattintással:

✔️ Rendelésed követése
✔️ Fizetési információk

✔️ Termékkel kapcsolatos információk
✔️ Termék elállás információk
✔️ Szállítási/számlázási információk

Nem kell többé e-mailt írni vagy telefonon várakozni – intézd el, amikor neked a legkényelmesebb!
Fontos: ha Panni nem tudna neked megfelelő információt adni a felmerült kérdésedben, akkor Ügyfélszolgálatos kollégáink örömmel állnak segítségedre!

Beszélek Pannival »

Gyakran ismételt kérdések

1. Szállítással kapcsolatos kérdések

Pelenka.hu
Hiányos csomagot kaptam.

Előfordulhat, hogy a rendelés több csomagban érkezik külön napokon (pl. ha szétválik a szállítószalagon a depóban). Ha 1–2 napon belül nem érkezik meg a többi tétel, kérlek jelezd felénk!

Pelenka.hu
Mikor kerül kézbesítésre rendelésem?

Átlagos szállítási időnk: 1-3 munkanap. Ezt előre jelezzük a termékek adatlapján és a https://www.pelenka.hu/szallitas oldalon.

Amennyiben a termék külső készleten található, 3-7 munkanap beszerzési idővel lehet kalkulálni. Ezt mindig adott termék adatlapján jelezzük (+ kosár folyamatban; rendelés visszaigazoló e-mailben)

Előfordulhat, hogy egyes termékek beszerzési ideje több időt vesz igénybe, erről kollégáim tájékoztatást küldenek.

Amennyiben kérdésed merülne fel, írj nekünk e-mailt: hello@pelenka.hu

A rendelésed csomagolását követően, a futárszolgálat küld részedre felvilágosítást a küldemény/ek várható kézbesítési időpontjáról.

 

ExpressOne

Tel.: (+36 1) 8 777 400

e-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

GLS Automata

Tel.: (+36 29) 88 66 70 / 5-ös mellék

e-mail:info@gls-hungary.com

FoxPost

Tel.: (+36 1) 999 0369

E-mail: info@foxpost.hu

MPL

Tel.: (+6-1) 767 8282

Pelenka.hu
Más időpontban kérném a kézbesítést. Lehetséges?

A raktár a rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozza fel, így mi nem tudjuk előre időzíteni a szállítást.

  • ExpressOne: csomagkövető linken módosítható az időpont sőt akár a kézbesítési cím is.

  • átvevő pontokon és automatákban általában 2-5 napig tárolják a csomagokat (szállító partnertől függ)

Pelenka.hu
Elrontottam a szállítási címet/telefonszámot. Módosítható még?

 

  • Ha még nem csomagoltuk a rendelésed, kollégánk módosítja, kérjük írd meg nekünk a pontos adatot.

  • Ha már csomagolva van, ExpressOne esetén a csomagkövető linken módosíthatod.

Ha elakadsz, írj nekünk! Segítünk! 

 

Pelenka.hu
Miért nem tudok átvételi pontot választani?

Az elérhetőség a rendelés méretétől és súlyától függ. Ha nem látod ezt az opciót, valószínűleg a csomag túl nagy a pontokra történő kiszállításhoz.

Egyéb esetben kérlek jelezd Ügyfélszolgálatunkon.

2. Fizetéssel/Számlázással kapcsolatos kérdések

Pelenka.hu
Nem sikerült a bankkártyás fizetés.

A rendelésed ettől még érvényes!

  • Ha regisztrált vásárló vagy, a profilodban újraindíthatod a kártyás fizetést (2 órás biztonsági időzár után), vagy válthatsz fizetési módot (pl. utalásra, utánvétre).

  • Ha nem regisztráltál, kérlek vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal: hello@pelenka.hu.

Pelenka.hu
Miért nem választható az utánvét fizetés?

Utánvét csak 60.000 Ft alatti rendelések esetén elérhető. Plusz 790 Ft kezelési díjat számítunk fel.
Ha kérdésed van, írj nekünk: hello@pelenka.hu.

Pelenka.hu
Egészségpénztári számlát szeretnék. Hogyan kérhetem?

A rendelési adatok megadása során tudod rögzíteni az EP adatokat.
Fontos: egészségpénztári kártyával nem tudsz fizetni.
További részletek: Egészségpénztár info

Pelenka.hu
Elrontottam a számlázási adatokat. Javítható?

Igen, bizonyos esetekben lehetséges. Kérjük, írj e-mailt a helyes adatokkal: hello@pelenka.hu

Pelenka.hu
Szeretném lemondani a rendelést.

 

Kérlek írj nekünk a hello@pelenka.hu e-mail címre!

  • Amennyiben rendelésed már csomagolásra került, sajnos már nem tudjuk szállítás előtt törölni a rendelést (automatizált rendszer miatt). Ügyfélszolgálatos kollégák állnak segítségedre.

  • Elállás esetén a visszaküldést követően elindítjuk a visszatérítést.

  • Ha sikertelen fizetés történt, a rendszer 7 nap után automatikusan törli a rendelést.

  • Amennyiben még csomagolás előtt észleljük elállási szándékod, kollégám törli rendelésed és megteszi a szükséges lépéseket.

 

 

3. Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Pelenka.hu
Nem kaptam rendelés visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?

Rendelésedről automatikusan kiküldésre kerül egy visszaigazoló e-mail, a rendelésben megadott e-mail címre. Néha az e-mail fiókok Spam / Promóció /Frissítés mappába dobja levelünk. Ha egyikben sem találod előfordulhat, hogy e-mail címed elírtad. 

Kérlek írj nekünk e-mailt: hello@pelenka.hu; ügyfélszolgálatunk megtalálják rendelésed a számlázási név alapján.

 

Pelenka.hu
Módosítani szeretném a leadott rendelésem.

A rendelés leadása után már nincs lehetőség termékek módosítására (csere, hozzáadás, törlés), mert a rendelések egy zárt rendszerben futnak, automatikusan kezeli a folyamatokat.

Kérlek írj nekünk a hello@pelenka.hu e-mail címre!

Pelenka.hu
Sérült csomagot/terméket kaptam. Mit tegyek?

Kérlek írj nekünk a hello@pelenka.hu e-mail címre!
Fontos, hogy az alábbiakat írd meg:

  • rendelési szám

  • sérült/hiányzó termék(ek) neve és darabszáma

  • milyen sérülés történt

  • fotó (ez gyorsítja az ügyintézést)

Kérjük, a vizsgálat lezárásáig a terméket ne használd.

Pelenka.hu
Hibás terméket kaptam. Mit tegyek?

Írj nekünk a hello@pelenka.hu címre. Kérjük, írd meg:

  • rendelési szám

  • mi a probléma

  • küldj képet a termékről

Kérjük, a vizsgálat lezárásáig a terméket ne használd tovább!

Pelenka.hu
Tévesen másik terméket rendeltem. Visszaküldhetem?

Igen! Elállási jogoddal élhetsz. WEBÁRUHÁZUNKBAN 16 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIÁT VÁLLALUNK!

Küldj e-mailt a hello@pelenka.hu címre, és írd meg:

  1. milyen terméket küldenél vissza?; hány darabot?

  2. rendelési azonosítód

  3. kizárólag bontatlan csomagolású termékekre vonatkozik!

A termékért futárt küldünk, melynek díja 1,590Ft. Személyesen is behozhatod irodánkba, előre egyeztetett időpontban.

További infó: Elállás és garancia

Pelenka.hu
Kipróbáltam a terméket, de nem tetszik. Visszaküldhetem?

Ha a termék már használt, más jogszabályok érvényesek. Pl. higiéniai termékek (pelenka, hajvasaló stb.) bontott állapotban nem küldhetők vissza elállásra hivatkozva. 

Küldj e-mailt a hello@pelenka.hu címre, írd le a felmerült problémát és kollégáim segítségedre lesznek!

Pelenka.hu
Nem működik a kuponkódom.

Kérlek írj nekünk a hello@pelenka.hu címre, és küldd el:

  • a kuponkódot

  • mire szeretnéd felhasználni

Pelenka.hu
Egyszerre több kuponkódom van. Használhatom mindkettőt?

Egy rendeléshez jelenleg csak egy kuponkód használható fel.

Pelenka.hu
Garanciális termék / jótállás / szervíz

Kérlek vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal: hello@pelenka.hu

Ha a vásárolt termék használat közben elromlik vagy nem megfelelően működik, élhetsz a garanciális szakszervízzel, mely egy ingyenes felülvizsgálás / termék javítás / termék csere.

https://www.pelenka.hu/garancia

E-mailben kérlek küld el a következőket:

1. Rendelés azonosító; 81731-....

2. Termék neve és felmerült probléma

3. Kép/Videó a hibás termékről

4. A hibás terméket minden esetben be kell küldeni a hivatalos szakszervizbe, ahol jegyzőkönyvet állítanak ki róla. Ez a jegyzőkönyv szükséges a további ügyintézéshez.

5. Amennyiben a termék javítható, javítják majd vissza juttatják részedre. Amennyiben a termék nem javítható, úgy csere termék vagy pénzvisszatérítés igényelhető.

6. Szervíznek szüksége van a termék jótállási jegyére és a számlára. Amennyiben nem találod, kérésedre másolatát kiküldjük részedre.

Minden esetben meg kell várnunk a szakszervíz hivatalos véleményét. Kizárólag ezt követően tudunk további lépéseket tenni, hogy segíthessük Vásárlóinkat! Általában 3-7 munkanap alatt végbe megy az ügyintézés.

Pelenka.hu
Személyes átvétel
Raktárunkban és irodánkban személyes vásárlásra és átvételre nincs lehetőség.
GYIK Video
Egészségpénztár számla adat kitöltése
Kedvenc Termékek

Kapcsolat

E-mail: hello@pelenka.hu

Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:30

Telefon: +3618000210

Hétfő - Péntek: 9:00 - 16:00

Messenger: AI alapú Chatbot asszisztens

Pelenka.hu

Pelenka.hu - Gondoskodás szeretettel

A mi történetünk is azzal kezdődött, hogy szülővé váltunk. Tudjuk, hogy a babánk mellett mi mindenben kell helytállnunk: háztartás, főzés, mosás, takarítás és akkor a nevelésről, a család kiszolgálásáról és a feleség szerepkörről még nem is beszéltünk. A Pelenka.hu webáruházat azért hoztuk létre, mert olyan szolgáltatást szeretnénk nyújtani, amilyet minden kismama (és természetesen apuka) megérdemel. Azt a gondoskodást, támogatást, hozzáértést és biztonságot szeretnénk adni neked, amire mi is vágyunk kisbabáink mellett. A Pelenka.hu célja, hogy a lehető legtöbb támogatást és együttérzést biztosítsa a szülővé válás érzelemdús hullámvasútján. A Pelenka.hu egy olyan webshop, ahol törődnek veled. Mi (azaz a Pelenka.hu csapata) érző és segítőkész emberek vagyunk. Többségében átéltük már az anyaság/apaság különleges érzését. Tisztában vagyunk a nehézségekkel, és célul tűztük ki, hogy a nehezebb napokat könnyebbé tegyük számodra, hiszen mindannyian gondoskodó, szerető és odaadó szülők szeretnénk lenni.

Az Ország Boltja 2024 Népszerűségi díjAz Ország Boltja 2023 Népszerűségi díjAz Ország Boltja 2022 Népszerűségi díjAz Ország Boltja 2021 Népszerűségi díjAz Ország Boltja 2020 Népszerűségi díjAz Ország Boltja 2022 Népszerűségi díjAz Ország Boltja 2022 Népszerűségi díjAz Év Internetes Kereskedője 2020 - Legjobb Ügyfélélmény díj

Feliratkozom