Ügyfélszolgálat
Gyorsabb ügyintézés, kevesebb stressz – Bemutatjuk Pannit, Chatbot asszisztensünket!
A Pelenka.hu ügyfélszolgálata megújult!
A sok visszajelzés és nemzetközi tapasztalatok alapján bevezettük Pelenka.hu Botot, aki Messengerben azonnal segít neked a leggyakoribb ügyekben – akár egy altatás közben, mobilról is pár kattintással:
✔️ Rendelésed követése
✔️ Fizetési információk
✔️ Termékkel kapcsolatos információk
✔️ Termék elállás információk
✔️ Szállítási/számlázási információk
Nem kell többé e-mailt írni vagy telefonon várakozni – intézd el, amikor neked a legkényelmesebb!
Fontos: ha Panni nem tudna neked megfelelő információt adni a felmerült kérdésedben, akkor Ügyfélszolgálatos kollégáink örömmel állnak segítségedre!
Gyakran ismételt kérdések
1. Szállítással kapcsolatos kérdések

Előfordulhat, hogy a rendelés több csomagban érkezik külön napokon (pl. ha szétválik a szállítószalagon a depóban). Ha 1–2 napon belül nem érkezik meg a többi tétel, kérlek jelezd felénk!

Átlagos szállítási időnk: 1-3 munkanap. Ezt előre jelezzük a termékek adatlapján és a https://www.pelenka.hu/szallitas oldalon.
Amennyiben a termék külső készleten található, 3-7 munkanap beszerzési idővel lehet kalkulálni. Ezt mindig adott termék adatlapján jelezzük (+ kosár folyamatban; rendelés visszaigazoló e-mailben)
Előfordulhat, hogy egyes termékek beszerzési ideje több időt vesz igénybe, erről kollégáim tájékoztatást küldenek.
Amennyiben kérdésed merülne fel, írj nekünk e-mailt: hello@pelenka.hu
A rendelésed csomagolását követően, a futárszolgálat küld részedre felvilágosítást a küldemény/ek várható kézbesítési időpontjáról.
ExpressOne
Tel.: (+36 1) 8 777 400
e-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu
GLS Automata
Tel.: (+36 29) 88 66 70 / 5-ös mellék
e-mail:info@gls-hungary.com
FoxPost
Tel.: (+36 1) 999 0369
E-mail: info@foxpost.hu
MPL
Tel.: (+6-1) 767 8282

A raktár a rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozza fel, így mi nem tudjuk előre időzíteni a szállítást.
-
ExpressOne: csomagkövető linken módosítható az időpont sőt akár a kézbesítési cím is.
-
átvevő pontokon és automatákban általában 2-5 napig tárolják a csomagokat (szállító partnertől függ)

-
Ha még nem csomagoltuk a rendelésed, kollégánk módosítja, kérjük írd meg nekünk a pontos adatot.
-
Ha már csomagolva van, ExpressOne esetén a csomagkövető linken módosíthatod.
Ha elakadsz, írj nekünk! Segítünk!

Az elérhetőség a rendelés méretétől és súlyától függ. Ha nem látod ezt az opciót, valószínűleg a csomag túl nagy a pontokra történő kiszállításhoz.
Egyéb esetben kérlek jelezd Ügyfélszolgálatunkon.
2. Fizetéssel/Számlázással kapcsolatos kérdések

A rendelésed ettől még érvényes!
-
Ha regisztrált vásárló vagy, a profilodban újraindíthatod a kártyás fizetést (2 órás biztonsági időzár után), vagy válthatsz fizetési módot (pl. utalásra, utánvétre).
-
Ha nem regisztráltál, kérlek vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal: hello@pelenka.hu.

Utánvét csak 60.000 Ft alatti rendelések esetén elérhető. Plusz 790 Ft kezelési díjat számítunk fel.
Ha kérdésed van, írj nekünk: hello@pelenka.hu.

A rendelési adatok megadása során tudod rögzíteni az EP adatokat.
Fontos: egészségpénztári kártyával nem tudsz fizetni.
További részletek: Egészségpénztár info

Igen, bizonyos esetekben lehetséges. Kérjük, írj e-mailt a helyes adatokkal: hello@pelenka.hu

Kérlek írj nekünk a hello@pelenka.hu e-mail címre!
-
Amennyiben rendelésed már csomagolásra került, sajnos már nem tudjuk szállítás előtt törölni a rendelést (automatizált rendszer miatt). Ügyfélszolgálatos kollégák állnak segítségedre.
-
Elállás esetén a visszaküldést követően elindítjuk a visszatérítést.
-
Ha sikertelen fizetés történt, a rendszer 7 nap után automatikusan törli a rendelést.
- Amennyiben még csomagolás előtt észleljük elállási szándékod, kollégám törli rendelésed és megteszi a szükséges lépéseket.
3. Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Rendelésedről automatikusan kiküldésre kerül egy visszaigazoló e-mail, a rendelésben megadott e-mail címre. Néha az e-mail fiókok Spam / Promóció /Frissítés mappába dobja levelünk. Ha egyikben sem találod előfordulhat, hogy e-mail címed elírtad.
Kérlek írj nekünk e-mailt: hello@pelenka.hu; ügyfélszolgálatunk megtalálják rendelésed a számlázási név alapján.

A rendelés leadása után már nincs lehetőség termékek módosítására (csere, hozzáadás, törlés), mert a rendelések egy zárt rendszerben futnak, automatikusan kezeli a folyamatokat.
Kérlek írj nekünk a hello@pelenka.hu e-mail címre!

Kérlek írj nekünk a hello@pelenka.hu e-mail címre!
Fontos, hogy az alábbiakat írd meg:
-
rendelési szám
-
sérült/hiányzó termék(ek) neve és darabszáma
-
milyen sérülés történt
-
fotó (ez gyorsítja az ügyintézést)
Kérjük, a vizsgálat lezárásáig a terméket ne használd.

Írj nekünk a hello@pelenka.hu címre. Kérjük, írd meg:
-
rendelési szám
-
mi a probléma
-
küldj képet a termékről
Kérjük, a vizsgálat lezárásáig a terméket ne használd tovább!

Igen! Elállási jogoddal élhetsz. WEBÁRUHÁZUNKBAN 16 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIÁT VÁLLALUNK!
Küldj e-mailt a hello@pelenka.hu címre, és írd meg:
-
milyen terméket küldenél vissza?; hány darabot?
-
rendelési azonosítód
-
kizárólag bontatlan csomagolású termékekre vonatkozik!
A termékért futárt küldünk, melynek díja 1,590Ft. Személyesen is behozhatod irodánkba, előre egyeztetett időpontban.
További infó: Elállás és garancia

Ha a termék már használt, más jogszabályok érvényesek. Pl. higiéniai termékek (pelenka, hajvasaló stb.) bontott állapotban nem küldhetők vissza elállásra hivatkozva.
Küldj e-mailt a hello@pelenka.hu címre, írd le a felmerült problémát és kollégáim segítségedre lesznek!

Kérlek írj nekünk a hello@pelenka.hu címre, és küldd el:
-
a kuponkódot
-
mire szeretnéd felhasználni

Egy rendeléshez jelenleg csak egy kuponkód használható fel.

Kérlek vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal: hello@pelenka.hu
Ha a vásárolt termék használat közben elromlik vagy nem megfelelően működik, élhetsz a garanciális szakszervízzel, mely egy ingyenes felülvizsgálás / termék javítás / termék csere.
https://www.pelenka.hu/garancia
E-mailben kérlek küld el a következőket:
1. Rendelés azonosító; 81731-....
2. Termék neve és felmerült probléma
3. Kép/Videó a hibás termékről
4. A hibás terméket minden esetben be kell küldeni a hivatalos szakszervizbe, ahol jegyzőkönyvet állítanak ki róla. Ez a jegyzőkönyv szükséges a további ügyintézéshez.
5. Amennyiben a termék javítható, javítják majd vissza juttatják részedre. Amennyiben a termék nem javítható, úgy csere termék vagy pénzvisszatérítés igényelhető.
6. Szervíznek szüksége van a termék jótállási jegyére és a számlára. Amennyiben nem találod, kérésedre másolatát kiküldjük részedre.
Minden esetben meg kell várnunk a szakszervíz hivatalos véleményét. Kizárólag ezt követően tudunk további lépéseket tenni, hogy segíthessük Vásárlóinkat! Általában 3-7 munkanap alatt végbe megy az ügyintézés.

Kapcsolat
E-mail: hello@pelenka.hu
Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:30
Telefon: +3618000210
Hétfő - Péntek: 9:00 - 16:00
Messenger: AI alapú Chatbot asszisztens